Acasă

marți, 2 octombrie 2012

Între rău și mult mai rău


Istoria postdecembristă ne-a arătat în mod clar că suntem un popor care nu mai cunoaște binele. Sau nu-l mai apreciază. Sau poate că binele nu mai există, a dispărut în negura timpurilor.
Când analizăm și alegem un om, fie că-i alesul  nostru în parlament, fie că-i partenerul de viață, fie că-i avocatul care urmează să ne reprezinte, fie că-i notarul care urmează să încheie un act important, fie că-i medicul care urmează să ne opereze, fie că-i grădinarul care ne tunde iarba, ne raportăm la alții (pe care nu-i alegem) nu în sensul ca ceilalți sunt mai puțini buni decât cel pe care l-am ales, ne raportăm la alții în sensul că cel ales nu-i mai rău decât ceilalți.
Când a fost momentul în care am coborât stachteta alegerii astfel încât alegem doar dintre cei răi, facem slaloom printre cei răi și încercăm să-l descoperim pe cel mai puțin rău?
Ne mai și felicităm după alegere. "Ei, dacă îl alegeam pe celalalt putea fi și mai rău!"
Toată alegerea noastră stă în niște grade de comparație a răului:mai puțin rău, rău, mai rău, foarte rău, extrem de rău, nemaipomenit de rău.
E o senzație de neputință a binelui, de necunoaștere sau de inexistență a acestuia? Ne-am transformat în apologeții răului doar pentru că nu mai găsim binele? Sau e mai comod să ne prefacem că alegem când de fapt lăsăm răul să pună stăpânire pe noi doar pentru că e mai simplu să nu luptăm, implică mai puțină energie?
Când am devenit atât de indiferenți față de mâinele nostru și al copiilor și nepoților? Aproape că sunt convinsă  că această lehamite de tot ce se întâmplă în jur cu consecințe directe sau indirecte asupra vieții noastre este o caracteristică transmisă genetic de strămoși, căci nu-mi pot altfel explica acest general ”nu-mi pasă”, această sinucidere pe care o pregătim temeinic, zi de zi.

2 comentarii:

  1. Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
    *Dacă vrei liniște în casa ta.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei o vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
    Si etc,
    Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere